lördag 16 februari 2013

Fynd



Jag har ett par bruna skinnstövlar jag köpte i Danmark för tre år sen. Älskar dem och vill ha ett par nya likadana. De börjar ge sig lite inuti nu. Jag har inte hittat några likadana än, men i samma typ av skinn fast kortare hittade jag ett par idag. Halva priset. + ett par Vagabond svarta låga stövlar också för halva priset. Sen köpte jag också mer garn. Idag lite till till Fanaboleron eftersom garnet inte räckte. Det gör nog inte så mycket att det inte blir färgbad, för den är ju randig.
Det andtra garnet jag köpte var Drops Alpacka till en halsduk till sonen. Det ska bli mönster från Pacman på den.

Hittade mönstret på Dirty Embroideries. Naughty Knitting.

2 kommentarer:

  1. sköna stövlar är verkligen inte helt fel:)

    en pacmanscarf - lite kul faktiskt att se att Pacman fortfarande finns kvar, och är populär:)

    SvaraRadera
  2. Snygga dojor! Du lyckas alltid göra massa fynd :)

    SvaraRadera