söndag 1 maj 2011

GI dag 2

Vågen visade på - 3hg på morgonen.
Frukost blev äggröra, bacon och kaffe. Sen blev vi bjudna på fika och jag syndade med en havrekaka. Det kändes så bra! Jag blev ordentligt mätt. Det var nog sockret i kakan!

Lunchen bestod av legymsallad, baserad på grädde och majonnäs och senap med skinka. Blev nästan lite illamående av grädden, men har inte känt mig särskilt hungrig sen. Nu är det dags för räkpaj till middag.

Uppdatering: Var inte alls hungrig innan jag skulle äta. Tryckte i mig räkpajen ändå - en rejäl portion - så det blir inget över till lunch i morron som var planen!

45 minuters snabb promenad är avklarad, men nu står äppel/päronkaka i ugnen. Vill ha ett mellanmål/kvällsmat, men gjorde en dessert. Ska försöka ta lite bara. Usch vilken fuskare jag är! Ingen stark karaktär här inte!

Väldigt mycket grädde, smör och ägg idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar