måndag 2 maj 2011

GI dag 3

+ 1 hg i morse. Det var väl inte annat att vänta och förresten ska väl dieten inte ge resultat än.
Idag åt jag müsli (vanlig som jag ville äta upp först) med yogurt och te. Svart kaffe till förmiddagsfikat. Inget tilltugg! Det blir det nog i eftermiddag, för då har chefen lovat något smaskigt till kaffet. Och det är ju oartigt att låta bli : )

Lunchen falukorv med ajvar, senap och mozarella med vitkålssallad till var riktigt mättande. Mycket mer än jag trodde. Vitkålssalladen var riktigt god! Strimlad kål blandad med majonnäs, senap, salt och svartpeppar!

Uppdaterat: Ja det blev tårta. Kunde inte avböja. Anledningen var firandet av ett beslut i Kommunfullmäktige. Lite maräng och mycket grädde åt jag. På kvällen möte i jobbet, så det blev en grov fralla med ost. Maken triggade mig till en snabb kvällspromenad (i isande snöglopp!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar